zeldathemes
Oh. It's you.

Video Games


Original Art


Robots


Aliens


NSFW


A bunch of dumb bullshit to follow...

Seeing your friends art on ur dash that’s not from them or mutuals

  #luk u no it u  
I can't describe in words how much I love your art, so I'm just going to ask you to keep being awesome

Anonymous

  #wow thank you    #I needed that!    #ask    #Anonymous  

moragdong:

so like

we know that both jennifer hale and mark meer are voicing characters in inquisition

image

so what if they’re the ones voicing the warden

what if

  #I'll put money on it    #who else could they be    #the warden didn't even have a voice  

imissnepeta:

kotakucom:

Japan’s really good at textbook doodles. More examples here.

THE ATTACK ON TITAN ONE

fazikku:

roboticbiotic:

image
if i ever get to make an RP blog for either of my salarians or a turian you bet i’m in

That’s enough to motivate me tbh. I haven’t done it in a long while so I’m really rusty with structure and what not. I’m really more into spoken RP rather than descriptive paragraphs lol..

i’ve never rp’d in Tumblr before and for a long time i was pretty sure i never would, but i’m a little interested these days. luckily i know the basics.

ahh yeh, I’d only get embarrassed because people would see it, but whatevs really. If you ever want to hit me up!

austere-fallen-angel:

does anybody else clean their phone screen by wiping it on their boob or is that just me

  #OH MY GOD.    #I literally do it constantly. It's like..    #the best buffer    #it's just kinda stickin out there might as well    #even when I'm talking to people  

mytoecold:

Pretty cool how if you run out of money you can just stab someone and take theirs

derlaine:

I LOVE DRAWING DERP FACES. some hack jobs of Adventure Time, Beaton, Azumanga and random poop I made up. 
Also a shirt because I wanted it on my body  http://www.redbubble.com/people/derlaine/works/9072529-calibrations

derlaine:

I LOVE DRAWING DERP FACES. some hack jobs of Adventure Time, Beaton, Azumanga and random poop I made up. 

Also a shirt because I wanted it on my body  http://www.redbubble.com/people/derlaine/works/9072529-calibrations

  #Mass Effect  

standardgaydad:

u know u fucked up when u still haven’t slept yet and u hear birds chirping outside

  #it me right now    #it 7am    #ugh  

I’m not as sexually frustrated as you fuck I am.

I mean, I’m not as sexually frustrated as you fuck me please.

I mean, fuck me.

I mean, I’m not as sexually frustrated as you think I want sex.

if i ever get to make an RP blog for either of my salarians or a turian you bet i’m in

That’s enough to motivate me tbh. I haven’t done it in a long while so I’m really rusty with structure and what not. I’m really more into spoken RP rather than descriptive paragraphs lol..

  #fazikku  

I’m debating to make a RP blog for Kar’Razzo. But I don’t even know who he’d interact with lol..

einsbern:

All sprites individually here: 100% and 200%

  #uhm where is Alex excuse you    #silent hill  
bythepowercosmic:

Can’t wait for Mass Effect 4? Well, Get Ready To Wait A Little Longer
Dovetailing off the announcement of the departure of Casey Hudson, one of the lead developers on the Mass Effect franchise, comes the news that the next installment of the series still hasn’t been pinned down yet; but that it’s expected to be released by the end of 2016 or later, around mid 2017.

bythepowercosmic:

Can’t wait for Mass Effect 4? Well, Get Ready To Wait A Little Longer

Dovetailing off the announcement of the departure of Casey Hudson, one of the lead developers on the Mass Effect franchise, comes the news that the next installment of the series still hasn’t been pinned down yet; but that it’s expected to be released by the end of 2016 or later, around mid 2017.

  #wtf? what the fuck?    #wat da fuk?    #waht hte fukc?    #is this shit    #I will be 27 goddamn years old    #mass effect  
purklesloff:

i cant stop laughing this is mage hawke’s response to fenris asking “what has magic touched that it doesn’t spoil”
just this face
a face that just screams “well ur no fuckin prize either”

purklesloff:

i cant stop laughing this is mage hawke’s response to fenris asking “what has magic touched that it doesn’t spoil”

just this face

a face that just screams “well ur no fuckin prize either”

  #I love these expressions so much    #dragon age